Saturday, May 9, 2009

aku, kau..kita sama

aku byk blog walking hari nih sebab rase sesak sekarang..perlukan sedikit rase senang utk aku bernafas...
aku bace: http://roegoal.blogspot.com/..(maaf, ntah knape skang susah nk wat link..sket sgt icon kt create post nih..asyik error on page jek..bengang aku..)..
aku mau buat ape blogger ini postkan..dy kate kawan dy kate..kalau kite rase down..kite patut list kan things yang wat kite grateful..mungkin ini bisa bikin aku tenang sikit..

-aku bersyukur sbb aku punya keluarga yang cukup elok
-aku bersyukur sbb aku pernah jatuh dan bgn semula, jatuh lg..dan bgn lg..aku belajar..dan belajar..aku kuat
-aku bersyukur sbb aku masih bekerja..tak kene potong gaji..aku tak amek pot sgt tang bonus
-aku bersyukur sbb aku dah punya qiqi dr duit aku sendiri
-aku bersyukur sbb aku dah punya simpanan aku utk hari tua
-aku bersyukur sbb aku sudah bertunang..Moga Tuhan panjangkan takdir aku ini sampi kami berkahwin..
-aku bersyukur sbb aku punya tunang yang sgt sayang pada aku, tau menjaga aku, family man type..
-aku bersyukur sbb aku tinggal di area yang selamat dan praktikal..mudah semua2
-aku bersyukur sbb aku punya kawan2 yang tak boring
-aku bersyukur sbb aku dikurniakan sbg seorang yang manis!ngeehee
-aku bersyukur sbb aku punya adik-adik perempuan yang tau berusaha utk kesenangan sndr di mase depan
-aku bersyukur sbb aku seorang yang berdikari
-aku bersyukur sbb aku ade blog bg aku ruang utk tulis ape saje w/pon aku tau ntah ape-ape punya blog
-aku bersyukur sbb ade jojo n jiji yang sll anta aku ke kete g keje.folo smpi umah bile blk.upahnya aku bg makan
-aku bersyukur sbb aku ade housemate yang OK, rajin masak, yang x nyebok sgt hal org..tp byk ckp
-aku bersyukur sbb aku dilahirkan sempurna..tp 'cacat' bile da besar..=)
-aku bersyukur sbb aku bukan bitchy type (kaco laki org, senang dapat, mess around wif other ppl's life..etc)
-aku bersyukur sbb aku tau drive manual
-aku bersyukur sbb aku tau masak
-aku bersyukur sbb aku tau mekap
-aku bersyukur sbb aku tau gimana mau handle difficult customer
-aku bersyukur sbb aku dulu konvo ontime..w/pom ade repeat
-aku bersyukur sbb aku bleh makan ape saje..byk2 pon takpe asalkan tak rase hongeh..tau?
-aku bersyukur sbb aku masih bernafas w/pon kdg sesak

sekian..







jika aku bersyukur,
aku terima buruk baik pada aku..
aku juga terima buruk baik kau..
aku bukan malaikat..kau pon bukan malaikat..
yang tidak sempurna itulah..yang terbaik utk kita..

4 comments:

ouT oF My MinD said...

baguslah..think positif selalu. hidup pasti tenang dan gumbira.

mollyjinxed said...

aku syukur dpt kenal org jujur cam ko n lie

thanks

ninieZUERYANNIE said...

aku bersyukur sbb yang bagus sume ade kat kawan aku.. aku hepi bile baca entry nih..

akubisikdisini said...

out of mind
-trime kaseh..aku akan slalu pikir yang elok2 aje utk senangkan hati..yang kadang2 mcm nak pecah aje rase...

molly
jujur itu penting..kalau tak sume rase salah..

neng
aku bersyukur juga sbb kite berkawan...ngeheheheh