Sunday, November 8, 2009

sangat memalukan...

sumpah!sgt memalukan...sangat..sudah 5 mggu ye tak update..gile loser...office yang da takleh login blog..check blog bleh..login takleh..lappy aku lak prblm..br ok ha..nk pnjam lappy housemate dy pon same keje shift..nk jupe punye susah..hmm...perkara-perkara penting sbg pemberitahuan..

1. lagi 5 minggu aku nk nikah dah...super bz..super muke takleh blah skang,mate nak lebam, susah nk tdo..jadual pack
2. aku br dpt bos baru..tp dy bos aku lu..skang jd bos aku blk..tp lg besa la pangkat dy skang..tuka bos,maksudnya...tambah keje, tensi lebih sket, sume documentation kene wat, ape projek dy bg kene superb..ni sok ade presentation nih...nak muntah la gua..
3. aku dpt rase berat semakin susut, hurrayyyy!!!!
4. qiqi da lame tak berbasuh..dkat 2 bln kot..
5. dak skolah aku nk wat reunion..aku sangat eksaited..huhuhuh
6. oh..aku wat fb baru..huyyeh!
7. aku gah dok pk lg 2 hantaran ape nk bg kt bakal suami ni..adoyai
8. aku da tgk pisau cukur, aku harapkan best mcm gol n gincu..plus fazura lak lead actress..tp bile tgk..hmphh..terase lame plak muvi nih..longgar..low budget...still fazura best dlm citer nih..n pelakon sume best..maybe the cerita je la..
9. ok...aku nk kuar dah..pasni da bleh update slalu..yeayy..!!!

sekian....

2 comments:

Naddy said...

oo dah nak tak bizi dah. aku rasa da add ko dlm fb tadi.

zamrie said...

hehehehe.... simpati pon tak akan mengerti perkara yang lalu.
salam...