Sunday, January 24, 2010

susu??lembu??

aku terdengar usop (bukan name sebenar) borak2 kosong gan member aku..yon..(juga bukan name sebenar) di operation floor kami...

perborakan derang ialah psl borak2 kosong lelaki psl pompuan..
peringata: usop dan yon tiada ciri2 seorang player atau sweet talker esp yon..usop plak aku tak bp kenal dy..

yon: ala..carik jela sorang gf..buat steady teros...(yon ni seorang yg baik dan agak lurus)

usop: yon, lu pikir satu bende saje..kalau kite suke minum susu..hari2 mau minum susu..nape mau beli lembu..hari ni u minum susu dutch lady..esok lu mau dairy milk pon takpe..mcm2 aa..kalo beli lembu..mau kene jaga..mau kene bg makan..buat susah saje..(dy sengih kambing)

yon: u nih..mcm tu plak...smbil gelak2 kecik

usop: gelak besar...

aku: terdiam..tak penah aku dgr perumpamaan mcm nih..erkk

3 comments:

dokterFaryn said...

kuang asam sungguh si usop.hahahha

Naddy said...

ada beberapa layer makna nie, aku cuba faham yang mana nie tah.

kudu said...

hahahahahaaahaaahahahaaaaaa

disamakan ngan lembu...ish2