Thursday, September 2, 2010

sblm puase- entry terlambat..

boo!
lame tak update blog..penat skang nih..tp mcm2 sbnrnya nk citer...heheheh
igt tak aku nk ckp psl sblm puasa..da nak raye da pon..br nk citer psl sblm puasa..heheheh..

b4 puase tu, kami plan nk pegi becuti..nk ilangkan tensi...tanak pk bende lain..nk kuar dr kl..
so plannya, beramai2..akhirnya yg pegi 3 psg suami isteri..kami, ruby+boy, ina+shatir..huhuhu..naik alza ina...agak sempit sbnrya..tp okla..best ape..satu kete ke ....CAMERON HIGHLAND!!!..kitorang pegi 7 n 8 aug...ngam2 before puase..heheheh..grak pg sabtu..check in dkat arabella apartment..rm 280 utk 3 blk..besa pon besa aptmt tu..puas hati..ktorng pegi bukan nk jalan2 sgt pon...g nk cuti2, relaks2, makan2..lgpon ade 2 org mak buyung ha..aku dah ala2 sarat2..ina plak br je..so, still ade morning sickness and dy ade problem diabetic..so kene jage paras gule dy..nk mkn je kene cucuk insulin..sian lak aku tgk dy..terawal cucuk plak, dy pening psl kurang gule dlm badan..

aku, alhamdulillah..baby pon tak byk buat hal..yg paling excited..ms kt sane, 1st time daddy nya dpt rase baby menendang!!!hehehehe..yela..selalunya, bile letak tgn je, baby syp jek..alih kjap tendang blk..comel!!!

psl makan2..aku gan lie, mmg dah plan nk makan jagung mutiara puas2, aku plak nk makan strawberi byk2..hehhehe..

mlm tu plak, mcm biasa, aku gan llie kalo pegi becuti mesti bwk kad, so pekena la ktorang main kad smpi tgh mlm..ina dr tak reti main sampi tak reti nk benti main la..hehehe.sape kalah,kene buat megi..2nd kalah kene basuh pinggan..hehhehe..for dinner, kitorang da tapau dr pasar mlm brinchang..murtabak nya..SUPERB!!..huhuh..tp ade bli megi gak.just in case..tp takde just in casenya..kompem bedal..huhuhu..

hr ahad tu..otw blk, kitorang plan nk g mkn2 buah..durian, manggis...pastu sbg penutup,kitorang nk singgah lata kinjang..terbaekkkk!!!heheheh..dpt manggis!!SUPERB lagi!!!!!tp durian tak dpt..smpi lata kinjang pon takde..takpela..kang beria sgt mkn itu ini, sian lak kt baby...

pas mandi manda kt lata kinjang, dlm kol 6 kitorng gerak blk kl..singgah kt restoran jejantas for dinner...aku tak bp selera makan psl teringinkan ikan bakar gan ketam...heheheh, bile dah smpi kl..blk la pd asal, ms penoh je tak memasal..msk keje pon malas!!!

oh!ini kire entry plg byk gamba..maafla kalo rase annoyed..heheheh































4 comments:

ninieZUERYANNIE said...

uit, comel sungguh perut mu itu!

akubisikdisini said...

ehhehehh..comel kan..?tggu kan baby nya punya...laagi comel..hahahah

AchiQue said...

wah farah, makin berser-seri aku tgk time preknen nih. mesti happy gile..

akubisikdisini said...

ahhahah...seri ibu mengandung org kate...happy sgt la achikkkk...nnti smpi turn ko..ntah lagi berseri2...