Thursday, August 9, 2012

dear blog

dear blog..
hari ni cuti raya da approve..aku shortened kan cuti raya ke seminggu je instead cuti sampai merdeka..
jadinya aku kene rep kan bos utk weekly operations meeting..
* ok mak da stat cuak
hari ni jugak aku belajar wat ROI calculation, puas aku cari data yg sesuai, tanya org sana sini..google ROI..akhirnya dpt submit kat boss..sok kita tgk ape respons boss..50k punya budget kot..
hari ni agak tak productive sebab breakfast meeting (yg tak penah ade brekfes) yg patut buat 15mins je, aku extend sampai sejam lebih..pasal takde mood..so dok borak2 pasal raya, kawin gan member..bile petang br terkejar wat keje..harharhar..
hari ni buke tanpa suami lagi sbb dy keje ptg..blk kol 830..so, aku tekad nk ke bazar..psl da lame tak ke bazar..agak gigih gakla nk bawak adam, nk bawak beg laptop, bli 2 nasi..1 kuih..nasi kerabu.rm 6.50 ..gile mahal..sumpah tanak bli lagi..bek aku adap nasi tomato makcik sorang ni..sumpah sedap..berbaloi..
minggu depan..dpt gaji.. plan nk amek AL, nk ke sogo..shopping raya sket.heheh..


No comments: