Thursday, October 30, 2008

aku budak jahat


aku budak jahat yang selalu salah lakunya
aku budak jahat yang sudah banyak silapnya
aku budak jahat yang keras katanya
aku budak jahat yang byk lukakan hati dia


dia cinta hati saya..
yang saya rase sepenuhnya..
tp knapa saya jahat kt dia...
knapa sy selalu sakitkan hati dia..
knapa sy selalu bikin dia sakit jiwa..


sbb sy suke kene marah ke..
sbb sy suke pujuk dia ke..
sbb sy suke buat drama ke..
atau sy mmg slalu salah laku, salah cara, salah percaturan, salah cakap, atau salah maksud..


haihhh..
semuanya salah..
itula budak jahat..
dia tahu dia salah,


kalau semuanya salah,
abis, ape yang betol?
yang betol, saya sayang dia seorang,
saya jaga dia seorang,
saya kasihkan dia seorang,
saya harapkan dia seorang,
hanya dia seorang...

"b..budak jahat mintak maaf...sorry"

1 comment:

Lynda is Oshin is Lynda said...

boleh..trima kasih dah nak linkkan saya...
i do to u too ya!
=)