Sunday, February 15, 2009

bila dia dan aku bervalentines

semalam..aku tak mahu tipu aku bervalentine's day dgn lie...plus nih 1st time ktorang bervalentines..

sebagai starter lie bagi bungas....bikin aku jerit, senyum puas2la kan..hahaha..
pastu ke salun peek a boo..sebab aku nk gunting rambut psl rambut aku yang tek henti2 de masalah asik nak gugur2 aje..aku ingat dulu psl aku keserabutan ke..tp itu mcm da setahun lpas..ke psl makan tak betol ke..tp mkn cam cukup..terlebih cukup pon kekadang..aahh..takpe2...asalkan skang aku da bg crop ini rambut...baekkkk punya!hahahah..

pastuh..we decided to watch movie..kitorang pon da lame tak kuar dating.. macam2 hal lately ni...pada mulanya nk nengok citer benjamin button..tp sold out!finally yang available..citer Ong Bak 2...so..ape yang aku citer nih..kenapa citer Ong Bak 2 nih tak bape best sgt..dan yang penting bikin aku tetido ok!

1. citer disunting yang derang asek nak flashback ajek..
2. jalan citer yang agak(agak la) lembap sket
3. aku pon da tak tau nk letak ape sebab citer ni kureng kali ni..sbb aku bukan komentar yang bagus kan..

kalau korang da nengok citer nih silela share sket psl ape citer tak menyentap sgt kali ni?

pas movie..kitorang bersesi tukar2 hadiah..maksudnya pergi memilih hadiah..apa mau?pilih...ngahahahhaha...i gave him wallet..he gave me shoes...ngeeheee...grrrreat!!!

pastuh..pegi berkaroke jamban..uhh...gile ramai budak skolah..ntah knape aku naik jelik tgkkan derang..padahal aku dulu ntah lagi nmpk jelik dr diorang kan..ape aku ingat eikkk?heheheh..pas puas jerit2..kitorang g makan ke chilli's..aku nih kampung..mane pnah makan kt chilli's tu psl lie bwk makan kt sane..hahahahahah...

gitu jela bunyinye citer kami bervalentine's smalam..oh..lupe2 pastuh lepak kt rasta dgn hunny n shami..pastuh...baaaaru balik n sbg closing aku tido dgn one of the roses..hahhahahah

ok dah...da ptg sgt da nih..gan aku taak mandi lagi nih..pastuh aku nk start buatkan hantaran utk majlis tunang nnti..hee..ok...daa..

No comments: