Sunday, July 12, 2009

hairan ke..?

minggu lepas aku terjumpa..kak yan..name dia tak silap aku irhan..senior skolah aku..aku tau kami sebangunan pejabat..tp da lame tak nmpak..tup tup tejupa..dy baru blk dr cuti bersalin rupenye..

bbrp hari lepas jugak..aku ditakdirkan jumpe aris..ms tu aku ke ofis dy utk interview new agent..dia budak skolah aku dulu....kitorang berkawan dah lame..berkawan baik, mesra..tp tak rapat sgt..haa...dy pon same cam kak yan..kami bekerja utk induk yang same..cume lain projek..hahaah..

kelmarin..aku ternampak khairil kt mamak. ms tu aku gan tunang aku..dy hai-hai gan kitorang..gamak plak dy cakap..'farah, meh la sini..'..tros aku wat bodo langsi jekk..haiihh....manusia yg ni aku panggil sbg bekas opismate saje..dy dulu satu opis gan aku..tp aku sgt tak bleh blah langsung gan dy..nak tau knape?psl dy ade..membuat cerita..mereka cerita..yg completely sangat tak betol psl aku...kalau lah cerita yg dy sampai2kan tu cerita yg ditokok tambah..aku rasa itu realistiklah psl org2 cam dy aku tak heran pon kalau tambah perasa dlm cerita-cerita nih..smpi skang..smpai la nih..kalau bukak cerita psl dy..aku berangin...
eh..helo..lu kalau tak dpt ngurat gua...dah la..tak dapat means tak dapat la...

smlm..aku terjumpa wan..kt ikano..aku gan tunang aku..dy gan 'kawan' dy..katenye lah..hee..wan, kawan lame dr tmpt aku blaja dulu..dy antara kawan lelaki yg aku knal ms mule2 aku masuk matrik..kirenya antara kawan baru plg awal slps aku abes skolah...kitorang berkawan rapat..hmm..adela sket2 mcm nak jd pape...tp tak pernah jadi pape pon..yela...berkawan saje lg bagus..hahahaah...mau dekat 2-3 tahun aku lost ctc gan dy..psl aku mmg ms tu tgh mission menghilangkan diri dr semua org...

hmm...psl kekerapan insiden terjumpa/terserempak/ternampak dgn mmbe/kenalan lame dlm ms yg pendek.
aku rs cam hairan..ntahapeapentah aku nak hairan2 plak eikk..heeee

7 comments:

nooreen.rahman said...

hehe aku tesempak ngan marini n wacha jumaat lepas kat mines. diorg tgh dating! :)

Naddy said...

aku tak terserempak dengan sesiapa pun setakat ini.

ninieZUERYANNIE said...

bile la nak terserempak ngan aku plak..

akubisikdisini said...

gah musim terserempak gan org kot..alih2 jek..neng..bile lak mau terserempak gan ko..huhuh..

inur said...

ntah tahun biler aku nak terserempak dgn korang... nakkk sangat jumper korang.. seyes nih.. heheh

Naddy said...

aku terserempak dgn baby, aris dan yeen dalam midvalley tapi terkaget sbb aku kua pree hair masa tuh. Lama dah adegan ini berlaku so hi dan bye aje, i felt so rude pula.

akubisikdisini said...

ngahahah..tak baek dowh tak tego...ahakss..