Monday, July 6, 2009

tentang dia 1- jojo

hari ni aku mula create label dlm blog aku

dalam label "tentang dia" aku akan cerita kan dgn lebih detail tentang apa saja yg sering dgn aku, yang rapat dgn aku, yang connected dgn aku...

contohnya hari ini, aku akan bercerita tentang kitten aku..jojo

aku dan lie teringin kan pet..kalau la mudah dan tak leceh untuk menjaga anjing, mungkin da lame kitorang cari anjing..sbb anjing kan bijak..
kitorang pon slalu la usha kucing, ape saje yg depan..nak adopt bleh aje kt mudah.com..tp kalau da mcm mls2 nk deal itu ini..mmg tak la kannn..pendeknya. kitorang jumpe ms ktorang makan2 kt sambal hijau kg penchala..kurussss sgt..bising...kt kaki dy siap ade chewing gum..hitam da pon..kotor...sian aku tgk..lie kate..nak jage..ambikla..terbongkok2 la kt pokok bunga tu haa...tambah pulak pas tuh nk g konvo alang kt uitm s.alam..jojo mule2 bising..pastu last2 tetdo..nk crkan mknn dy tak sempat...smpi la mlm.tros kitorang h pet shop kt giant kota damansara..belikan basic set utk..huhu....balik tuh teros mandikan dy..
jojo...saaangat lasak..saaagat manja..kuat makan..kuat berak..nasib baik bijak..tak wat hal..well trained..dy slagi tak jupe tmpat berak dy..dy mcm tahaaan je..yelaa..mase mule2 tu dy agak sesat la nk cari pasir dy tuh..ngahahah..menggelupur je lebih...jojo la peneman mlm2 kalu penat..tp aku siankan dy..aku g keje aku masukkan dlm sangkar dy..bile blk br aku kuarkan psl budak umah aku de yang takutkan kucing...ahakss...
last2..aku tgk jojo makin lame makin lasak..skang lie tlg jagekan..haa..bebasla dy kt umah lie...skang jojo pon da makin besar..perut pon makin buncit..ngahahah..
there are few pics for your view...enjoyy!!!!

1st day 29th May 2009



1st week


2nd -3rd week





ok..that's all for my jojo..