Tuesday, August 18, 2009

seronok

hari jumaat 14/08/2009
Port Dickson


aku ingat da takde PD yg cantek..ade lagi rupenye..aku underestimate PD rupenye selame nih..









malam tu bagan lalang
makan puas2..seafood time..yeay!!!




sabtu- keje
mlm makan sate same bakal family baru
ahad 16/08/2009 9am ke banting..cousin's wedding




ahad 16/08/2009 8pm
flaming steamboat sunway
bayar 20hinggit sorang, makan seafood sampi lebam..aku makan ketam smpi mabuk






da lame jadual aku tak pack camni..seronok plak rase psl byk activiti sukeria dan makan-makan..ngahahah..selamat berpuasa kawan2...


2 comments:

Naddy said...

makan sampai mabuk. jangan drive plak lepas tu, bak kata mat salleh don drink and drive.

last aku gi pd 7 years ago. Masa pagi pantai bersih tapi masuk petang bila air sampah daripada kedai dan pantai mengalir ke laut terus rasa tak selera.

nice to see pipel bersuka ria tepi pantai. tercapai dah idam ko ke pantai yek?

ps: aku pun nak gi juga waaaaaaaaaaa

akubisikdisini said...

makan smpi pening weihhh..puas aku makan...
hmm..tercapai la hasrat aku..kurang2 tau la aku mane nk pegi bile teringin..ahaksss..pegi wehh..jgn tak pegi...heee