Saturday, March 20, 2010

khas utk aris!!!!!

hah!finally..aku dpt bukak link new post pas byk kali da attempt tp manjang tak sempat...aris, aku update khas utk ko la nih..hehehehhe...he said he is a silent follower..ngahahahah..mozac kan mcm ade clan sndr kt blogspot ni..huuu..

hari ni..aku off..bgn super lbt..si suami pegi labt keje...aku hanta nye ke keje sbb bogo (kereta suami) adik ipar pnjam sekejap..aku tlg hanta pon sbb ade appointment kt mayfair..yg dulu tu tak abes lg..da lame kot aku dok pospon bile derang calling2 ble nk sambung lg..dan ye..berat gue sudah bertambah..1.5 kilo...tp lemak berkurang 1 kilo...erkk...ape yg bertambah..ade isi ke aku...?huhuuhuhuuh...selesai kt situ...join suami lepak makan dan minum kt blakang opis sekejap...

balik!
dan dan nk ke carrefour..depan umah ajek..dulu igt giant da cukup dekat..sgt cukup..ni carrefour laaaagi dekat..jalan kaki 5 minit smpi..mission ke carrefour bli makanan jojo...ouh...jojo..mesti korang da lame tak dgr citer jojo kan...he's getting buncit and manja some more..very well behave cat...hahahah..

jojo..
tak kirela kitorang blk keje kol bp..tutup pintu kete slalu je dy da lari2 kt kitorang..(fyi,kitorang tggal kt apartment, bukan rumah bertanah)..nek atas..makan2..lasak2..tdo...bgn tdo...tdo blk..lapa..mulela dy buat bising..jojo takde masalah bile dy nk shi shi ke nk wi ke..bile dy nk sgt tu..mule la dy bg sign..lari tak tentu..dok sondol2 pintu umah..bukak pintu tros dy kuar..kirenya jojo ni kucing bile kami di rumah..kalo kitorang kuar ke..keje ke..dy kat luar umah..it's good for him kitorang rase...oh..maaf..da cr gamba jojo yg latest..takde plak..sesungguhnya..kami pon tak sangka jojo begitu setia dgn kami..dr kami bujang..dy kejap kt mutiara dmsra, kjap kota dmnsara...pastu dy kene kutu plak dgn chombi..ubatkan dy..tros dy kene dok luar umah..tak nmpk kejap....ms dy dok luar umah..mule2 tak nmpk dy..(dan chombi teros ilang)..tak lame pastu...nmpk blk..b start bg dy makan..tp luar umah b saje...smpi la kami kawen..still luar umah...tak lame pastu..dy da stat lepak2..lame2 smpi ke pg..smpi la skang nih....

oh ye..blk pd citer aku td..skarang aku tgh menonton diari akademi fantasia plak..they have talent..but more gediks and playful this season..still they have a good talent..

ok..mase utk menjadi suri rumah semula...will be back!!!!!!

p/s..aku saje glamer kan ko aris...anyway, happy belated birthday...har har har..

4 comments:

Naddy said...

hahha.
hi farah, hi aris.

Hunny said...

babe, dh jumpa rumah?

akubisikdisini said...

MizzyN -hai gedh..

HUnny- babe, da dpt umah dah...kt damansara jugak..

ninieZUERYANNIE said...

hohoho.. aku tunggu gak, kot ade citer pasal ariz.. xpe, glamer ko ariz, aku rs dengki skali.. (boley eh??)