Friday, February 26, 2010

jakun!

too bad, hari nih keje mcm org gile..
bulan march byk bende nk implement, byk process nk betuka., tuka team, tuka task,hand over task, adhock task (di public holiday?)..aduh...Plus ujong bulan plak, byk reporting kene setel(kalu tak kene bambu lah)..takpe..challenge..!!!ngahahahah

bulan march jugak plan beganda2 utk aku..mlm nih abes keje sume, blk umah kemas umah, packing barang..kami ke janda baik, betolak 4 pagi (padahal takde la jauh pon kan)..tp kami nih beria orangnya...bila tang cuti2 jek..kami agak jakun..harap maaf!huhuhu

oh tak ckp pon td..aku kene packing utk 2 event tros...satu beg utk janda baik iaitu program 2D1N..ahad ptg baru blk..kemudian, 1 bag lgi utk ke percutian 4D3N plak..ahad mlm, kawan rapat kami iaitu megat(ouh, dy bujang dan baik orangya, kwn2 single mau berkenalan?) akan tlg hanta ke hentian putra..(eih, ni tak campo lg nk kene packing brg encik suami..ngahahah)

disebabkan status yg cuti panjang dan tak smpi 4 hari aku cuti kompem mailbox aku penoh, dan sume email yg opis hanta kompem bounce back punye..dan tu psl aku kelam kabut mlm nih nk siapkan sume keje..mcm haram!

hmmm..tak saba rasenya nk bejemur,berendam gan air laut masin lg jernih tu..tak rasenya nk tau stay kt cabana tu best sgt ke...(lg skali gua jakun beb!)..tak saba rasenya nk spend time gan hubby yg takde sape kaco..takde kusut psl keje....hahahahah..

Lang Tengah kami datang..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ouh..aku kembali online pd 5 march nnti kot!

No comments: