Thursday, January 8, 2009

jakun dan juno

semalam, satu langkah lagi utk aku dan lie..sopin sakan untuk hantaran pertunangan kami..
dan stlh beberape purnama kami tak ke kl..hahh!jakon plak rasenye...gile..mmg kitorang jakun bile tgk public toilet yg kt sblh sogo tu..mkn2 kt kfc pertama..lie kate...eih...tu public toilet ke..gile aahhh..aku plak kontrol2 jakun..ahakss....bile da penghujung round2 jln tar dan pertama, aku pulak mau terkucil..lie kate..tryla toilet tu..bile lg mau try (mcm kitorang nih g jln-jln london plak)...dan ye!toilet tu kene mskkan syiling mcm kt vendor machine..pintu pulak mcm lift..tak macam takut pulak la kan dlm toilet tu..yelah...btol2 kt tepi jln kan..heheheh maunye pape buruk jadike..aku tgh mencangkun la..iskk!!!tapi....bersih!mmg bersih..susahkan mau jupe public toilet kt kl yang bersih..hah!ms d dlm toilet sudah dihadkan 15minit sahaja..kalau terlebih..akan ade buzz..seminit kemudian..pintu akan terbuka automatik..toilet itu sumenya guna sensor sahaja..baguskan..aku bangga jd seorang jakun masuk toilet 20 sen canggih dan bersih di tgh-tgh kota yang busuk!hahahha..

kemudian kami pergi menonton wayang...tiada ape yang istimewa untuk kamu kamu mungkin tapi istimewa utk aku kerana cerita juno ada dlm list 'now showing'..kenapa cerita juno..ye betol..citernye biasa-biasa aje..budak remaja berumur 16 thn pregnant..dan belum bersedia menjadi seorang ibu..tapi mahu bayi itu dilahirkan..pada mulanya dia mahu gugurkan aje..tp gadis ini..gila RAWK beb!!!!!ahhaha..alahh..mungkin akan keluar di cinemax tak lame lg nanti..yang mahu aku kongsikan di sini lagu dlm cerita itu..lagu pertama lie berikan pada aku..'anyone else but you'....itu saje!cheers....





8 comments:

Mel said...

so sweet ...slmt bertunang !

akubisikdisini said...

hey arianna-thanx..

btw, mau kongsi same kamu..kamu suke perfume bvlgari ye!aku suke bvlgari omnia..!!!ehhehe

Z said...

Juno memang terbaik! Pompuan tu comel, attitude menarik :)

Btw aku nak kawen gak!!!!! Tak acik aa ko je da ade tunang. hahaha

akubisikdisini said...

hahahha..pompuan juno tu mmg best...comel, rock, ko tgkla plak bahase dy...sgt selamba...

ko kawen jelaa..btw, aku lom de tunang..mau jadi tunang..kemudian jadi suami aku pule..!!!jom kite bina masjid ramai2...okeyhhhh

zamrie said...

???

*tunang
*jamban
*wayang

Komen pasal tunaglah hehehehe
selamat bertunang dik... moga segalanya sempurna untuk ko.

bahagia didoakan dan sentiasa kamu dalam kasih dan sayangNya.

akubisikdisini said...

-zamrie-

semua dicerita diungkai dgn ringkas tp padat...ahakss..

trima kaseh!moga semuanya diberkati

Anonymous said...

cerita juno terbaik!
heroin tu lagi comel kalau carry baby dlm perut.
lagu pun cute.

akubisikdisini said...

ahahah..mmg terbaik..tp aku yang ketinggalan..baru skang tgk..padahal citer da lame..kan?
tp aku lupe la this juno girl, pnah belakon citer ape..