Saturday, January 31, 2009

mengeluh

pagi pagi aku sudah mengeluh..
pagi pagi aku sudah cemik..
pagi pagi lagi aku sudah menangis..

waktu rezeki mula masuk, aku macam tolak rezeki pula..
aku selalu pesan kat lie, jgn kuat mengeluh..tak elok...

hmmm..keluh keluh keluh..

aku kurang rase senang..
aku kurang mood..
aku kurang semua semua nya hari nih..

macam mane jika kamu kamu ini..
impikan hari kamu itu yang biase biase aje..
bukan yang besar besar..bukan yang gah gah..
setakat cukup saje..
tetapi kehendak kamu itu, tak semestinya org semua setuju..
kehendak kamu itu tak semestinya akan diambil kira..

disebabkan aku tak mahu ade sesi menjawab dan menjawab..
aku tak mahu ade drama bakal suami mula kurang disenangani..
jadi...aku turutkan..
turutkan aje...

tapi itu hari aku kan.???
kan..?bukan orang lain yang berkahwin kan..?

aku keluh lagi dan air mata da bertakung semula..haiihhhh

No comments: