Tuesday, March 17, 2009

marathon-kopi-jerit-embun

semalam off day aku..psl aku dan lie da lame tak kuar dating..
even aku gan lie satu opis..hari2 jupe..aku tak consider itu as dating..
itu jumpa...ngehee..dating means, get dress up..have plan..quality time..huyyeh!

MARATHON
jadinya..semalam..kitorang plan movie marathon..3 movies in a row..

7 pounds at 7pm- citer ni best..sumpah best kalo yang sensitip..bikin leleh siott!!!
kalo ko nih besa2 je...hati keras...toksah g tgk..aku tertahan2 la nk g kencing..
psl citer nih takleh nak agak ape lepas ni..ape lepas nih...so aku tahan jela kan..ahakss

abes movie..sempat g toilet je...pastu

Watchmen at 9pm - citer nih pon ok..mmg lame citer nih..2jam stgh..tp layan..aku pon tak tau nk pakai terms ape..
tp citer ni dy punye style gelap dy..mcm citer sin city..

12.45am - dragonball..- buat pengetahuan korang korang sume..aku tak penah la plak kan ikot cter dragonball nih..gile ketinggalan aku...aku tak tau dragonball nih psl ape..ntah knape aku tak amek kesah pon..
jadi..sbg bukan seorang yang bukan amek tau..aku kate citer nih best..tp yang tau dragonball ni psl ape..lie ckp..tak best!

KOPI
sebelum start marathon..round2 OU dulu..tgk magz..g kedai game..minom kopi..kami bukan pengamal minum kopidi kedai kopi yang ade berbagai jenis kopi..jd bg kitorang..itu mmbazir ok....hmmm...sekali sekala...ape kire..kan?

JERIT
lepas kopi, bace magazine..borak2..gelak2...kitorang nk g jerit2...karoke jamban..ngeehe...kira sempat la..sejam je..
dptla sploh lagu..baru sploh hinggit..wuuhuuuu..gile best jerit..pegi mampos sape yang leleh taik tinger dgr sore kitorang...ahaksss..

EMBUN
nak jadi citer..ms nk tgk citer dragonball..ade plak megat,syuk, nana,shafik & kat..
mcm bese...kalo tak ajak lepak pas movie...mmg tak sah la kan..abes muvi...lpak gan megat..berembun kt idaman...smpi 4.30..
itupon salah megat aa...lmabt sgt bukak citer panas..haiihh...kalau bukak je citer psl skandal2 nih..mesti kite teruja kannn?

ok..itu saje....
aku saaaangat happy semalam...huyyeh!!!!

3 comments:

Naddy said...

asssalamualaikum,

ehem ehem ooooooi orang kampung mozac!

akubisikdisini said...

ooiiiii...cik nadhrah...

Naddy said...

ye, cik farah!