Wednesday, March 4, 2009

mcm best plak bile teringat!

aku rindukan suasana bgn pg..tros bukak computer..psg lagu kuat2..
aku rindukan rase mndi shower kt campus dulu..gile laju air dy..gile sejuk..psl hostel aku atas bukit..
aku rindu time makan..hari2 jupe kawan..gelak2..
aku rindu..pg2 terlambat bgn..g klas muke sembap gile..
aku rindu bile musim mid term ke quiz ke..mlm2 tak tdo..study smbil2 wat toyol ...gile toyol..
aku rindu org panggil aku kapten..sifu..

aku rindu ptg2 g training..wat fitness..lari beround2..polish skill itu ini..
aku rindu musim tournament..mcm penuh je mase aku..
aku rindu feel victory..rase puas..even tak selalu menang..
tp feel tu aku suke...tu psl aku suke tgk citer2 or series yang ade fighting spirit..
gile leh wat aku begenang air mate beb!

aku rindu feel abes final xm, rmai2 plan kuar..jusco wangsa pon jadi..
makan kt mali ke..kt simpang ke pon jadilah!
ataupun..tong tong la bli cd kt psl mlm..tgk movie rmai2..
ataupun..tong tong sewa kete..ronda kl..overnite ntah ape ape..

aku rindu time2 nk adjust kredit subject...nk add ke nk drop subjek..
ahakss..gile serabut..
aku rindu zaman kotor kt workshop..wat grinding..wat welding..wat casting..

haaaihh..

1 comment:

zamrie said...

assalammualaikom
pada akubisikdisini

lama tak hadir disini, diblog yang cantik ini, apa khabar kau? moga sentiasa dalam lindungan allah hendaknya... jumpa lagi ya