Tuesday, March 17, 2009

repost:DO YOU REMEMBER YOUR HIGH SCHOOL YEARS?

aku dpt nih dr neng nye page..(aku tak sangke ko pon de blog neng)

1. Who were your seatmates?

- Form 1: Noor Sharwana
- Form 2: Farhana
- Form 3: Julianie
- Form 4: Zuriani Hamzah
- Form 5: Intan Nooreen Zairaniee


2. Still remember your English teacher?


- Form 1: tak hengat
- Form 2: tak hengat
- Form 3: Mrs Z ape ntah..
- Form 4: Pn. Yati
- Form 5: Pn. Yati


3. What was your class name?


-1 1 Sigma
-2 2 Sigma
-3 3 Sigma
-4 4 Sigma
-5 5 Sigma


4. Made friends to the lower years?
- yeappp!!!!


5. Had a boyfriend/girlfriend?
- ade...


6. How was your table arrangement in class?
- hah...mcm2...tapi aku rase...cenggitu je pon pusing2


7. Made any enemies?
- enemies???tak...tp ade la tuh yang tak suke aku kot...


8. What games did you play?
- atheletics..netball..basketball..sports yang len2 tu de la kalo ade pertandingan antara rumah2..
temenggung..temenggung..teeeeemenggung!!!!!!


9. Did you buy your lunch?
- aku hentam saje...ikan jaket ke..lauk kari jadah tu ke..tahu sambal ke..
tp kalu ayam merah hari isnin...gile cepat2 balik..

10. Were you a party animal?
- naaahh...animal yang party kt hostel ade...monyet!!!!!suke curi buah..air kotak pon derang hentam...selalu bikin aku gile!


11. Were you well known in your school?
- isk takdelaaa(gan tersipu2)...huhuhuh


12. Skip classes?
- ngaahahhaha..pernah aje..tp tak tau ape yg bestnye...plg suka kalo ade MSSM...mmgla sah2 dpt escape klas..ahakss

13. Did you get suspended/expelled?
- suspended takdelaa..kene tangkap..ade..

14. Can you sing the school song?

Sekolah Muzaffar Syah Melaka
Ikhlas mendidik putra dan putri
Hasrat mulia tersemat di jiwa
Bersikap membina amal sentiasa
Majulah Muzaffar Syah Melaka
Bonda kandung yang kami kasihi
Inilah janji kami padukan
Nama harummu tetap dijaga

Semoga yang maha kuasa
Memberikan restu setiap masa
Kita pelajar bertatasusila
Amanah rakyat dijunjung bersama
Mencari ilmu dasar utama
Untuk pertiwi kita berjasa


copy dr neng!

aku ingat 1st line tu je sebenarnya


15. What was your favorite subject?
- Science & Maths for menengah rendah)
- LK,fizik gan bio...


16. What was your school’s full name?
- Sekolah Menengah Sains Muzaffar Syah, Melaka


17. Did you go to the dances?
-hohohoho...paling suke!!!!kalo kene wat performance ape2...
ingat lagi...di tepi pantai yang indahh...ku duduk seorang diri...
lagi satu..pak pong pak mustape...bla..bla...ngahahahah..


18. Where did you go most often during breaks?
-time rehat...dok kat klas je kot...ouhhh..tak tak...jage koop..!


19. If you could go back in time and do it all over, would you?
- fokus lebih kt study..tak main2 ms form 4..


20. What do you remember most about 5th year?
- ms SPM..yang satu gerombolan nih..termasuk aku..kene quarantin..tak leh g prep..
kene study kt study room je...kia,nadiya,hana,lala,ipah,yana,nen,marini..sp lg tah..alah..senang ckp..gadis2 hot mozac..ahaksss


21. Worst memory in 5th year?
- ms SPM..aku kuar...tak tau parens aku nk dtg..aku blk..aku nmpk kete parens aku kt entrance..
ayah aku sedih psl aku leh lg outing time2 SPM...gile akal pendek time tu kan...damn!

6 comments:

Lily@MamaZaraZareef said...

Rujuk pd no 20:

Aku pon kena kuarantin jugak..tapi aku bukan budak hot mozac. aku cumela penolong ketua pengawas yg tak sedar diri..hehehe..

Lily@MamaZaraZareef said...

opss..lupe plak. congrats yek on ur engagement..siap buat blog kawen2 lagi..bagus tol..=P

akubisikdisini said...

ngahahah..eihh....nape aku lupe eikkk...ko kan penolong pengawas yang berkaki lebar (da lame aku tak gune perkataan nih)..

TQ lily..saje wat blog...teruja..27thn membujang kan...huhuhu

AchiQue said...

kenape korang kene kuarantin eh?

akubisikdisini said...

ngahahah...kang kot ade yang tenet pas prep...cikgu mail la..

nooreen.rahman said...

huhuhu. nak buat gak yg ni lah fara! curik tau! huuuuuu