Friday, June 26, 2009

perkara-perkara

1. aku rase sgt bedebar skarang..hanya aku saje tau knapa..ngeeheee...
2. aku ade byk bende nak siapkan, tp takde mood sgt sbb aku tggu sesuatu yg aku pasti takde..tongong namenye..
3. aku br bg jojo kat lie..hari ni aku bgn mcm terbiase g carik jojo..rupenya dy takde..eihh.dah rindu kt jojo dah!
4. mlm td aku mimpi jazz biru...rase nak sambung2 je mimpi itu..heee
5. aku sgt lapar skarang..lg lapa bile br je lpas kene marah psl org lain..urghhh
6. aku ade futsal tournament weekend nih..huyyeh..kasi pecah name team aku..kitorang men hentam saje la kot..ahakss
7. aku ade belajar sesuatu..kiranya sesuatu itu sudah tiada bukan takat kita akan rase hilangnya, tp kita akan tau ape yg sesuatu itu ada, ape yg sesuatu itu tiada
8. aku masih fikirkan pantai skarang...haihhh..da lame aku dok sebut2 nih..isk..

wah...8 perkara..lucky number..hahahah

4 comments:

inur said...

farah.. aku baru balik dri Pulau.. ko tak jeles ker? hehehehe sajer je tu.. nak suh ko p pantai.. :) mcm dri hari tu jek.. kalau kat tmpt aku, hari2 bleh nampak pantai.. :)

akubisikdisini said...

hahahah..nak wat cane..bende yg jarang dpt tula yg kite naaaak sgt..kang kalo tetibe aku kt sane.ko jgn terperanjat lak..huhuhu

Naddy said...

"tp kita akan tau ape yg sesuatu itu ada, ape yg sesuatu itu tiada"

mcm paham tapi sebab aku lapar nasi jadi aku tak paham2.

duk rindu pantai aje kejenya, mari datang pantai dalam boleh melawat rtm sekali.

akubisikdisini said...

ala nadh..kau paham kot..cume kau tak perasan..ahaks..
pantai dalam? tak mo ahhh..uhuhuhuh..

*aku pon lapar nasik nih..iskkk!