Tuesday, June 23, 2009

tagged dr nadh

Mari menjawab soalan dalam Bahasa Malaysia.

1. Bekas kekasih saya adalah : kawan saye dulu
2. Saya sedang mendengar : kau pijak hatiku-hujan
3. Mungkin saya patut: siap kan QA dan QMS saye..
4. Saya suka : jalan jalan di blogshop
5.Sahabat-sahabat baik saya : ramai
6.Saya tak paham : kenapa kadang2 suatu hubungan cinta itu complicated
7.Saya kehilangan : itu
8.Ramai yang berkata : saya ini nmpk muda..tak macam umur 27..hurray..hurray
9.Makna nama saya : yang gembira selalu
10.Cinta itu adalah : semua rasa yang dicampur2..harus diadun dgn sebaiknya
11.Di suatu tempat, seseorang sedang : bersiap untuk ke tempat kerja
12.Saya akan cuba : menjadi seorang anak yang baik..isteri dan ibu yang baik nanti
13.Ayat SELAMANYA membawa maksud : sampai akhir nanti
14.Telefon bimbit saya : bekas bakal mak mentua saya punya..
15.Bila saya terjaga dari tidur : saya tros keluar kan jojo dr tempat dy..
16.Saya paling meluat apabila : si bimbo menggedik2
17.Pesta/Parti adalah : mase utk 'dress up' dan bersuka ria
18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : anak kucing
19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : 24
20.Hari ini : saya rasa berdebar aje..tak tau nape
21.Malam ini saya akan : abes keje kol 2pg
22.Esok pula saya akan : tonton transformers kol 10am
23.Saya betul-betul inginkan : ke beach sekarang..
24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : sembapnya muke
25.Pusat membeli-belah atau arked permainan : pusat beli belah yang ade arked, ade pool, ade karoke jamban bleh?..aku suke yang camtu..
26.Makanan Barat atau Jepun : dua-dua layan..
27.Bilik yang terang atau gelap: samar2 boleh tak
28.Makanan segera adalah : maggie,kfc,mcd..hahahah
29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? org abes auto in org trn bwh k
30.Siapa yang anda nak Tag?tak tau lg

TAG2

1. Apakah perasaan anda sekarang?mcm gundah gulana aje..
2. Saya nak makan? sushi dan wasabi
3. Saya tak suka? org yg annoying..urghhh..rimas!
4. Impian saya? menjadi seseorang yang ibu ayah boleh banggakan..
5. haiwan yg saya tak suka? babi mungkin
6. Saya harapkan? performance team saya selalu mantap
7. Jika boleh putarkan masa? saya akan ambil masa yang lebih..endah kan ape org kate
8. Saya pada 10 tahun akan datang? tidak lg seorang team leader..
9. Handphone saya adalah sebuah? produk dr motorola
10. Saya pernah bercinta sebanyak? 5-6 kali kot
11. Kawan-kawan saya? best!
12. Pernah dikhianati? ntah
13. Apa yang hendak anda lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?pegi matila..

14. Senaraikan 8 orang untuk di tag?
sesiapa saje yg bace blog ni..psl aku pasti nadh dah tagged budak mozac ramai, tambahan pula(cehhh..)
aku tak punya ramai pembaca..jadi..pembaca-pembaca blog aku sekelian..anda sudah di-tagged..huyyeh!

6 comments:

Naddy said...

huyeeh, dah jawab. xie xie nie.

akubisikdisini said...

ngahahah..dah jawab dah..dr ae tu dok tak menyempat ajek...er..xie xie?aku slah paham ke..atau aku salah bace ke..ikot pahaman aku..adakah yg menaip ini namenye zizi..?

nooreen.rahman said...

adalah terima kasih kan? xie xie nie tu :)

inur said...

hehehe... farra.. aku suker lepak kat blog ko.. best! hehehehe.. slmt menyiapkan diri utk ur persiapan perkahwinan... erks...

akubisikdisini said...

a'ah la noween..aku mcm bengap agaknye ye...ahakss...

dayah- ini blog merapu..layan kan aje..xie xie ni suke lepak blog aku...

♣Reen♣ said...

me also blog merapu.saya jawab gak!