Saturday, June 27, 2009

tentang perkara hari ini

1. malam td aku blk tak tuka bj, tak mandi, tros tdo smpi pg
2. hari ni aku bgn, sgt malas,baring jek..smpi aku rase sudah tiba mase aku harus bangun
3. hari ni aku carik track suit utk futsal sok..track suit aku ae 2 da rabak ms tournament last week.
4. dah alang-alang tu aku singgah d curve, bli wedges..da lame aku dok usha booth wedges wedgie tu..best pakai tp tak smpi sejam aku pakai da melecet..urghhh!
5. mcm smlm, hari ni aku tggu lg..tp aku pasti tiada..huh.aku tongong mcm dulu rupenye..
6. hari ni, seseorang ade menegur aku da tak leh bawak gurau..erm..aku iyakan..sbbnya ada kala aku cam tak larat terima gurau sbb terlalu letih dan terlalu stress..kala aku stress+penat sebegitu aku mau dilayan kan aje penat itu..bg aku peluang dulu utk kongsikan kepenatan aku..kestressan aku..itu saje..


6 perkara..wow no setan!huhuhuh..

No comments: