Thursday, January 20, 2011

bahanan

semalam da puas buat kire2 utk check kami 3 beranak..nmpak cukup tp ibu bapa adam nih kene start da carik duit lebih...mummy nk kene smbung blk bisnes yg terbengkalai dulu..huuhuh...anyway,hari nih aku teringat psl satu insiden yg akan jd bahan family aku smpi bila2..

2 minggu sebelum..

aku-menyusu adam
ayah-bersandar kt kerusi blakang umah
ibu-memasak
en suami-keluar bli brg
alang-tlg ibu msk
adik-keluar ke uitm utk amek kwn2nya

ibu smbil2 msk terpk psl road tax kelisa yg adik bwk mcm da expired (mak aku sgt particular hal2 road tax, jgn wat hal)..mak aku sms adik aku..adik aku kata expired 7Jan, iaitu semalamnya..

mak aku risau tros call adik nk ckp psl road tax tu psl adik aku mcm nk berjln2 hari tu

ibu: adik, road tax da mati tu..nnti ibu mintak tlg ayah hantakan kancil ke kolej,tuka kete
adik: takpelah, BIAR ADIK PERGI BELI JAP, TAKPE...


ape ko pk road tax tu bli mcm bli topup?

1 comment:

ninieZUERYANNIE said...

hahaha.. joke of d day..