Saturday, December 20, 2008

aku semput di majlis makan malam



wild wild west..


16hb dis..annual dinner utk tempat keje aku...this year temanya wild wild west..so..dgn mudahnya kita pikir konsep cowboy, red indian bla..bla..bla..meriah kan..tak lupe topi cowboy..ahahah..

aku n lie sewa baju kt costume world..itu yang terdekat..plus..ramai sgt pon budak opis yang sewa kt situ..
semua dpt aksesori yang same..iaitu pistol..sampi aku takkan bawak pistol tu..kompemla same gan prg len kan sudahnya...ahaksss

so..kalo sesiap berminat mau sewa..ade je dkt pelangi damansara..

best ini dinner, esp kepada sesiapa yang suke makan rebut2, ambil gambar gile tak hengat donia, melihatkan drag queen yang ramai..tikanya semput gelak psl tak benti amek gamba yang ntah ntah apeape..huhuh..

mahu aku kongsikan...plus this my first costume dinner DAN yang pertama buat aku dan lie...TU PASAL AKU SGT TERUJA....aaahh!


sila tatap jika sudi









best kan?

No comments: