Monday, December 22, 2008

One word can change everything


1) gelak semput dari mula smpi abes citer- check


2) mengajar manusia yang tak paham maksud live life to the fullest- check


3) ciri-ciri spontaneous yang aku sgt suke - check


4) ciri- ciri life yang happening - check


5) pengajaran setiap ape yang jadi ada kebaikan nya- check


6) unsur-unsur charity yang diselitkan dlm movie- check


7)pengajaran utk be positive in life - check


8) charackter jim carrey as carl giler best- check


9) heroin comel yang ade skuter brutal, ade band, pandai nyanyi, suke ambik gambar sambil joging- check


aku tonton dgn lie semalam, sesiapa yang tak paham or mmg suke menolak org ajak lepak ke..or just simply say no everythingTOLONGLAH tonton citer nih..

jim carrey as carl sudah jadi duda n ex wife pon sudah move on..tp dy manusia yang tak completely move on..life yang sgt boring...pegi keje..blk keje..tonton dvd..tido..urghhhhh...wat a life??!!pada satu hari dy dtg utk satu seminar YES..wowowowo...gila saiko seminar nih..ahaksss

start pada hari tuh..dy anggap dy ade satu perjanjian utk kate YES to everything...


GILA BABI sengal dy punya YES utk semua...ahakssss...
SIYES BEST...SUPERB!

3 comments:

zamrie said...

melalui blog fynn bawa aku terbang kesini... aku lihat merah dan sememangnya merah warna kesukaanku..
salam kenalan dan assalammualaikom untuk ko

Kitty Kreations said...

nnt aku tgk yes man!sorry babe..i didnt know the plan was on :p high sgt kena shisha kot...

tgk blog aku
thekittenkreations.blogspot --->even tak de kaitan ngn topic ni...hahaha

akubisikdisini said...

welcome to my page zamrie..
like ur page as well...

salam kenalan...