Thursday, December 25, 2008

malam krismas ini

di waktu semua orang sibuk bicara ape mau bikin di malam perayaan..
aku pule tak henti-henti rase ini

kenapa pada mulanya tak teruk begini rasanya..
kenapa apabila sudah hampir pada hujung baru rasa sebegini..
kenapa aku mula resah, mula mengelamun, mula cepat tersentuh,

air mata, murah sgt jadinya..

urghhhh...aku benci begini,
emosi jd tak menentu, suara tenggelam timbul,
rase mau diteriakkan saje semua..

betul kata mereka,,tak lame lagi..pulang kannn..
tapi..aku rindu sgt pade mereka..

ayah, ibu..kak long rindu sgt ni!

2 comments:

9th January 1991 said...

relax sayangggg...
nnt balik u lepaskan geram la..
hahah!

anyway, i tagged u with something..
view my entry.

Luna Abdullah said...

kamu, aku tak tahu di mana hendak aku cerita, tapi nasihat kamu di blog saya sungguh menyakitkan.

memang, kalau di lihat dari sudut lain, mungkin itu yg dye mahu, tpi kenapa tak bgtahu sendiri?

aku jugak punya perasaan bukan?