Friday, December 12, 2008

beranginnnnnn

haihhh...
bangun2 teros adap tv..tonton ape yang ade tanpa rase..
kenapa rase berattt saje..sebakkk ajek..rase cani mmg kadang kadang muncul..
aku menong kiri..menong kanan..
tangan di perot..lapar..

call b..sebab b ade bilang..jika mau lunch..call saje..hee..
aku fikir akan hilang sikit rase yang pelik ni lepas gelak2 gan b..
makan2 kt padang kota..borak citer hot itu ini..gelak saje..
antar b pulang..dtg blk rase tak sedap nih

bawak kete mcm tak bape btol..ishh..
masuk keje pon..keserabutannnn ajek..
mcm2 permintaan..mcm2 kerenah..yang bikin gua hangin..

sakit jiwa sekejap..tunggu smpi turn untuk cari hiburan d M floor..
lihat2 org bertepuk2..goyang2 badan ..prektis utk annual dinner..
aku tonton saje..sambil gelak2...

Theme- wild wild west...huh..costume pon aku tak cari lagi..
sok pg pas b keje..baru pegi cari..

830pm- on call semula smpi 9pm..berat lagi rase..
rase mcm nak menitik air mate jek..kenapa nih...!

9.20pm- waktu break..jupe qiqi dulu..round2 gan qiqi..g bli aiskrim kt 7e..
parking..makan aiskim smbil dgr lagu gan qiqi..haaaahh..syok je rase..
ahakss..sudah rase ok sket ..tp tak berapa stabil..

masuk floor...on call balik..layan customer2 langsi yang tau nye nk ckp gan supervisor saje..
yang sedikit sebanyak buat gua bingit lagi...

haaaaahhhhh...

bingit..bingit...bingiittt!!!!

aku nk period ni..tu psl la kot asek mem bingit ajekkkk...
ntah ape ape ntah..
tp korang bace je tros kan..smpi abesss..ahaksss

No comments: