Sunday, December 28, 2008

entry no title

off day pada hujung minggu, tak mau bikin pape..aku keserabutan..amattttt..
tapi bikin juga, sbab aku dah tak teruruskan diri sendiri sepanjang mggu nih..baju tak berbasuh, berbakul pule..bilik tak bersapu..muka asek macam tak siap aje...selesai semua..aku terperap saje dlm bilik..sbb ade sorang tetamu yang aku tak kenal, dah conquer tv..sucks!pinjam laptop hsmate mau online smbil dgr lagu2 gile, bikin jerit..ahhh da lame tak dgr lagu kuat2..kat opis manjang kene cover2..

aku tggu email dari khai pasal adibah ahmad yang bikin aku rase aku antara manusia yangb ketinggalan semalam. TQ khai for the email. cdt for u!!!.and TQ 2 komentar2 fynn , yang bawa aku ke page khai. finally aku dpt tgk sendiri page sialan itu.sesiapa mahu, email aku farrafoxxy@gmail.com. (sengeh)

memang sialan....oh c'mon, katenye..akan panggil POLIS kalau tak suke page itu ini..ni sket da gempar kt paper..tutup semua account kenapa...?bullshit!takut kaaa?????berani sgt tulis kaann???

-berhenti sekejap-

huh..aku perlu mandi sebenarnya ni..dah masham dah..ahaksss....maaf, tulisan ujong minggu yang ntahapeape..aku kacau!

ok..jalan dulu..

No comments: