Friday, December 26, 2008

tagged by lynnda

7 ciri lelaki idaman anda:
- manis
- full with sense of humour
- spontaneous, sgt adventure
- menjaga, menghargai saya
- matang
- respect me and my fam
- tahu ape yang dy mahu, dan tahu ape dy perlu buat


7 lelaki yang tak pernah anda minati sepanjang hidup:
- pervert

- sumpah aku tak pernah minat laki cakap nk meletop..kebabom!!!

- sungguh aku tak pernah lelaki yang indah semuanya..nmpak dusta
- sungguh aku tak pernah minat HAK ORANG
- seriously aku tak pernah minat lelaki yang bimbo (takde pape, takde life, takde keje, takde usaha, takde passion..bangga dgn kemewahan mak bapak dy dan dy kosong)
- memang aku tak pernah minat lelaki yang tak happening langsung
- aku tak pernah minat lelaki yang dia, dia , dia ajek..

7 perasaan anda sekiranya keluar dengan orang yang diminati:
- ape lagi..gelabah laa..
- excited ya amaaat
- senyum seindah suria
- happy
- takut
- gigil siottttt
- senyum lagi sekali

7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda:
- beach
- beach
-beach
- 7 wonders in the world
- the biggest roller coaster in the world
- mane mane tempat yang bikin cabar adrenalin..kalau partner tanak ikot..tgk je!
- beach lg skali


7 barangan/sesuatu istimewa yang akan anda hadiahkan kepada si dia:

- kasut
- perfume
- boxer
- jam
- cutey bear bear ke
- sport rim
- ps3


7 tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda:

- all my life
- stick wit u
- suratan atau kebetulan
- keep holding on
- saaaayang b
- i luv u b..
- cik a bum!

(3 lagu terakhir, sy punye suke lah!)


7 rakan yang anda tag dan mahu mereka membuat 7 perihal ini:
- wat say me- syafriza

- malloc

- lynda (again)

- aku bercerita sendiri
- no idea
- no idea
- no idea
- no idea

urghhhh 7 things ?????terkial-kial pk babe..

No comments: